08 September 2007

Aku

Sudah 9 bulan aku menceburi scrapbooking secara profesional (tak pro dah lama dah dok ikut buku-buku lama dan of course ler hasilnya pun lama)
Aku suka scrapbook , passion! Biar orang kata aku gila dok susun gambar cantik-cantik, tapi bila aku di alam cyber aku jumpa lebih ramai lagi yang lebin gila dari aku so aku bangga jadi orang gila.
Kemudian ramai yang approach aku barang-barang scrapbook, pada aku apa salahnya aku kongsi barang yang aku dok order dari member aku yang dok di US ringanla jugak beban aku $$. So dari suka-suka berkongsi, permintaan semakin meningkat, lahirlah Lovescrap. Mmmm dari nama pun korang dah tahu aku ni suka sangat scrap. Business dan hobi sebenarnya tak boleh campur kalau tak pandai nak bahagi masa. Pada aku secara kecil-kecilan aku masih boleh handle lagipun mana aku nak carik modal. Nasib baik ada partner yang sangat memahami dan sanggup pergi shopping di US untuk stock up barang-barang. Aku bukan bukak Lovescrap untuk compete mana-mana kedai tapi aku buka sebab aku nak lebih ramai orang buat scrapbook sebab aku dapat berkongsi idea dan pandangan dari mereka. Aku suka bila ramai kawan-kawan di Lovescrap menunjukkan pandangan yang positif, berkongsi idea dan layout dan ada juga design team dari Singapore sudi joint Lovescrap dan kawan-kawan aku dari Cari yang banyak membantu. Thanks to all.....Yasmin for your guidance Jelly & Gucci for terperangkap with scrapbooking, Azwa, Yati & Hani sebab rajin memeriahkan Lovescrap dengan games dan lo korang dan Sasha for fabolous lo. Then untuk Val yang banyak membantu.
Aku rasa ramai lagi nama yang aku tak mention di sini, kekadang aku fikir ada ke orang baca blog aku ni? atau depa hanya terclick dan blah camtu saja....

4 comments:

Yatie Tajudin said...

Ada la... I slalu mai baca your post cuma tak comment ja.

Ida Karim said...

Ha ha ha...I ni tengah sedih kot...feeling semacam jek:(

Anonymous said...

alalalala.. sedih lah pulak baca entry yang ni.. ida, your blog ni byk juga membantu 'newcomer' macam i ni tau..

Ida Karim said...

September ni bulan emotional sikit....